Menu

  1. INFORMACJE PODSTAWOWE
    1. Dane teleadresowe
    2. Status prawny
    3. Majątek szkoły
    4. Budżet
  2. ORGANY ZESPOŁU
    1. Dyrektor
    2. Rada pedagogiczna
    3. Sekretariat
    4. Rada rodziców
    5. Samorząd szkolny
  3. DOKUMENTY
    1. Prawne podstawy działania
    2. Statut zespołu
    3. Misja szkoły
    4. Program wychowawczy
    5. Program profilaktyki
    6. Regulamin świetlicy
    7. Regulamin samorządu
    8. Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
    9. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
  4. PORADNIK INTERESANTA
    1. Wnioski do pobrania
    2. Wzory dokumentów
  5. OGŁOSZENIA
    1. Ogłoszenia o pracy
    2. Zamównienia publiczne
  6. INNE DOKUMENTY
  7. ZAKRES TERYTORIALNY
    1. Obwód Zespołu
    2. Zasady Rekrutacji Szkoła
  8. SERWIS
    1. Redakcja
    2. Wyszukiwarka
    3. Instrukcja obsługi serwisu
    4. Rejestr zmian
    5. Polityka plików cookie
Data od : Data do :
12345678910111213

  Data Autor Akcja Artykuł
61 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Zasady Rekrutacji Szkoła
62 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Telefonicznie
63 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Księgowość
64 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Godziny Pracy
65 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Mailowo
66 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Dyrektor
67 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Gimanzjum
68 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Osobiście
69 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Szkoła Podstawowa
70 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Sposób Załatwiania i Przyjmowania Spraw
71 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie SERWIS
72 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Gimanzjum
73 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Mapa Dojazdu
74 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Redakcja
75 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Szkoła Podstawowa
76 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Gimanzjum
77 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Prowadzone Ewidencje, Księgi, Archiwa
78 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Instrukcja obsługi serwisu
79 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Sekretariat Zespołu
80 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Szkoła Podstawowa

12345678910111213
Loading ....
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niwnicy
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Niwnicy
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
Niwnica 127
48-303 Nysa
tel: (77) 435-64-27
e-mail: niwnica@gzo.nysa.pl
strona: https://zspniwnica.edupage.org/
Data od : Data do :
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

  Data Autor Akcja Artykuł
61 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Zasady Rekrutacji Szkoła
62 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Telefonicznie
63 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Księgowość
64 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Godziny Pracy
65 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Mailowo
66 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Dyrektor
67 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Gimanzjum
68 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Osobiście
69 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Szkoła Podstawowa
70 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Sposób Załatwiania i Przyjmowania Spraw
71 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie SERWIS
72 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Gimanzjum
73 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Mapa Dojazdu
74 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Redakcja
75 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Szkoła Podstawowa
76 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Gimanzjum
77 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Prowadzone Ewidencje, Księgi, Archiwa
78 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Instrukcja obsługi serwisu
79 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Sekretariat Zespołu
80 2022-03-29 22:47:28 Marek Pawlak Dodanie Szkoła Podstawowa

Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.wiem, zamknij